TEMEL ECZACILIK BİLİMLERİ ANABİLİM DALI
Temel Eczacılık Bilimleri Programı
DERS MÜFREDATINA EKLEN YENİ DERSLERİN LİSTESİ:
KODU |
DERSİN ADI |
T |
U |
KRD |
AKTS |
Z/S |
TEB 721 |
Eczacılıkta Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Etik |
2 |
0 |
2 |
6 |
S |
TEB 722 |
Biyokimyada Spesifik Moleküller ve Yolaklar |
2 |
0 |
2 |
6 |
S |
TEB 723 |
Biyosinyal iletimi |
2 |
0 |
2 |
6 |
S |
T.C.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MÜDÜRLÜĞÜ
BOLOGNA SÜRECİ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ TEMEL ECZACILIK BİLİMLERİ AD DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ |
|||||||
Dersin Adı |
Kodu |
Yarıyılı |
T+U Saat |
Kredisi |
AKTS |
||
Eczacılıkta Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Etik |
TEB 721 |
BAHAR/ GÜZ |
2+0 |
2 |
6 |
||
Ön Koşul Dersleri (Tavsiye) |
Yok |
||||||
Öğretim Sistemi |
Normal |
||||||
Dersin Seviyesi |
Yüksek Lisans |
||||||
Dersin Türü |
Seçmeli |
||||||
Dersin Dili |
Türkçe |
||||||
Dersin Koordinatörü |
Doç. Dr. Lokman AYAZ |
|
|||||
Dersi Verenler |
Doç. Dr. Lokman AYAZ |
|
|||||
Dersin Yardımcıları |
|
|
|||||
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı Eczacılıkta bilimsel araştırma planlama ve sonuçları raporlama tekniklerinin öğrenilmesidir. Etik değerlerin öğrenilmesi |
||||||
Dersin Öğrenme Çıktıları |
|
||||||
Dersin İçeriği |
Bilimsel araştırmalarda etik kurallar ve sorunlar, Bilimsel yöntem nedir, Sağlık alanında bilimsel araştırma kavramı ve ilkeler, Araştırma tipleri, Hipotez oluşturma ve literatür taraması, Bilimsel araştırmalarda sık yapılan hatalar, Bilimsel araştırma projesi hazırlama, Veri kaynağı ve örnek toplama yönteminin belirlenmesi, Örnek büyüklüğünün belirlenmesi, Bilimsel araştırmada yöntem seçimi, Verilerin değerlendirilmesi, Sonuçların bilimsel yayına hazırlama ve sunuş |
||||||
Staj Durumu |
Yok |
||||||
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
||||||
Haftalık Ayrıntılı Ders Saati |
Teorik: 2 saat Uygulama: -- Toplam: 2 Saat |
||||||
Ders Kitabi, Malzemesi, Önerilen Kaynakları |
1. Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır? Aşkar Altay G (çev.), TÜBİTAK, Türkiye (1996). 2. Bilimsel Araştırmada Etik ve Sorunlar. TÜBA Bilim Etiği Komitesi, TÜBA Yayınları, Türkiye (2002). |
||||||
DEĞERLENDİRME |
Sınav ile %100 |
||||||
HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK SAYFALARI |
||||
Hafta |
Konular |
Ön Hazırlık |
||
1 |
Bilimsel araştırmalarda etik kurallar ve sorunlar |
|
||
2 |
Bilimsel araştırmalarda etik kurallar ve sorunlar |
|
||
3 |
Bilimsel yöntem nedir |
|
||
4 |
Sağlık alanında bilimsel araştırma kavramı ve ilkeler |
|
||
5 |
Araştırma tipleri |
|
||
6 |
Hipotez oluşturma ve literatür taraması |
|
||
7 |
Bilimsel araştırmalarda sık yapılan hatalar |
|
||
8 |
Bilimsel araştırma projesi hazırlama |
|
||
9 |
Veri kaynağı ve örnek toplama yönteminin belirlenmesi, Örnek büyüklüğünün belirlenmesi |
|
||
10 |
Bilimsel araştırmada yöntem seçimi, |
|
||
11 |
Verilerin değerlendirilmesi |
|
||
12 |
Sonuçların bilimsel yayına hazırlama ve sunuş |
|
||
13 |
Sonuçların bilimsel yayına hazırlama ve sunuş |
|
||
14 |
Sonuçların bilimsel yayına hazırlama ve sunuş |
|
||
KAYNAKLAR |
||||
Ders Notu |
Slaytlar |
|||
Diğer Kaynaklar |
Sağlık Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri; Kadir Sümbüloğlu, Vildan Sümbüloğlu |
|||
MATERYAL PAYLAŞIMI |
||||
Dokümanlar |
|
|||
Ödevler |
Var |
|||
Sınavlar |
1 |
|||
DERSİN DEĞERLENDİRMESİ |
||||
Derse Katılım (%) |
0 |
|||
Vize(Ara sınav)(%) |
0 |
|||
Proje (%) |
0 |
|||
Final (%) |
100 |
|||
Diğer (%) |
0 |
|||
TRAKYA UNIVERSITY INSTITUTE of HEALTH SCİENCES BASIC PHARMACEUTICAL SCIENCES COURSE DESCRIPTION AND APPLICATION INFORMATION
|
||||||
Lesson name |
Code |
Semester |
L+P hour |
Credit |
ECTS |
|
Research Techniques in pharmacy and ethic |
TEB 721 |
Spring/Autumn |
2+0 |
2 |
6 |
|
Prerequisites |
None |
|||||
Education System |
Normal |
|||||
Level of course |
Master Science |
|||||
Compulsory/Elective |
Elective |
|||||
Language of Instruction |
Turkish |
|||||
Course Coordinator |
Doç.Dr. Lokman AYAZ |
|
||||
Instructors |
Doç.Dr. Lokman AYAZ |
|
||||
Assistants |
|
|
||||
Goals of Course |
The aim of this lesson is to learn planning scientific research and reporting techniques of the results in pharmacy. Learning of ethical values |
|||||
Learning Outcomes and Competences |
|
|||||
Course content |
Ethical rules and problems in scientific research, What is the scientific method, The concept and principles of scientific research in health sciences, Types of scientific research in health sciences, Writing an hypothesis and literature search, Most common mistakes in scientific research, To prepare a scientific research project, Population, sample and sampling, To determine sample size, To select methodology in scientific research, Interpretation of the data The results is prepared for scientific publications and presentations
|
|||||
Work Placement |
None |
|||||
Other Considerations for Recommended Course |
None |
|||||
Detailed Weekly Lessons |
Theoretical: 2 Practice: - Total: 2 Hours |
|||||
Textbook and /or Reference |
1. Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır? Aşkar Altay G (çev.), TÜBİTAK, Türkiye (1996). 2. Bilimsel Araştırmada Etik ve Sorunlar. TÜBA Bilim Etiği Komitesi, TÜBA Yayınları, Türkiye (2002).
|
|||||
Assessment Criteria |
Contribution of final examination to overall grade %100 |
|||||
WEEKLY SCHEDULE AND PRE-STUDY PAGES |
||||
Week |
Topics |
|
||
1 |
Ethical rules and problems in scientific research |
|
||
2 |
Ethical rules and problems in scientific research |
|
||
3 |
What is the scientific method |
|
||
4 |
The concept and principles of scientific research in health sciences |
|
||
5 |
Types of scientific research in health sciences |
|
||
6 |
Writing an hypothesis and literature search |
|
||
7 |
Most common mistakes in scientific research |
|
||
8 |
To prepare a scientific research project |
|
||
9 |
Population, sample and sampling, To determine sample size |
|
||
10 |
To select methodology in scientific research |
|
||
11 |
Interpretation of the data |
|
||
12 |
The results is prepared for scientific publications and presentations |
|
||
13 |
The results is prepared for scientific publications and presentations |
|
||
14 |
The results is prepared for scientific publications and presentations |
|
||
References |
||||
Lecture notes |
Slides |
|||
Additional Resources |
Sağlık Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri; Kadir Sümbüloğlu, Vildan Sümbüloğlu Bilim Etiği - David B. Resnik |
|||
SHARING OF MATERIAL |
||||
Documants |
|
|||
Works |
|
|||
Exams |
|
|||
Assessment of Lesson |
||||
Lesson (%) |
0 |
|||
Mid-term exam (%) |
0 |
|||
Project (%) |
0 |
|||
Final exam (%) |
100 |
|||
Other (%) |
0 |
|||
T.C.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü
BOLOGNA SÜRECİ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ Eczacılık Fakültesi Temel Eczacılık Bilimleri AD DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ |
||||||
Dersin Adı |
Kodu |
Yarıyılı |
T+U Saat |
Kredisi |
AKTS |
|
Biyokimyada Spesifik Moleküller ve Yolaklar |
TEB 722 |
BAHAR/ GÜZ |
2+0 |
2 |
6 |
|
Ön Koşul Dersleri (Tavsiye) |
Yok |
|||||
Öğretim Sistemi |
Normal |
|||||
Dersin Seviyesi |
Yüksek Lisans |
|||||
Dersin Türü |
Seçmeli |
|||||
Dersin Dili |
Türkçe |
|||||
Dersin Koordinatörü |
Doç.Dr. Lokman AYAZ |
|
||||
Dersi Verenler |
Doç. Dr. Lokman AYAZ |
|
||||
Dersin Yardımcıları |
|
|
||||
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, biyokimya özel konular olan immünglobinlerin yapı ve fonksiyonu, ECM, sitokinler, büyüme faktörleri ve apoptozis hakkında bilgi sahibi olmak |
|||||
Dersin Öğrenme Çıktıları |
İmmünglobinlerin yapı ve fonksiyonu, ECM, sitokinler, büyüme faktörleri ve apoptozis ile ilgili temel kavramaları öğrenme |
|||||
Dersin İçeriği |
Ekstrasellüler matriks (ECM), Sitokinlerin yapı ve fonksiyonu, Büyüme faktörlerin yapı ve fonksiyonu, İmmünoglobinlerin yapı ve fonksiyonu, Hücre döngüsü ve kontrolü, Tümör süpressör genler, Onkogenler, Apoptozis, Ksenobiyotik metabolizması, Isı Şok Proteinleri (HSP), Matriks metalloproteinazlar |
|||||
Staj Durumu |
Yok |
|||||
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
|||||
Haftalık Ayrıntılı Ders Saati |
Teorik: 2 saat Uygulama: - Toplam: 2 saat |
|||||
Ders Kitabi, Malzemesi, Önerilen Kaynakları |
Türkçe ve İngilizce Biyokimya Ders Kitapları |
|||||
DEĞERLENDİRME |
Sınav ile |
|||||
HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK SAYFALARI |
||||
Hafta |
Konular |
Ön Hazırlık |
||
1 |
Ekstrasellüler matriks (ECM)
|
|
||
2 |
Sitokinlerin yapı ve fonksiyonu
|
|
||
3 |
Büyüme faktörlerin yapı ve fonksiyonu |
|
||
4 |
İmmünoglobinlerin yapı ve fonksiyonu |
|
||
5 |
Hücre döngüsü ve kontrolü |
|
||
6 |
Tümör süpressör genler |
|
||
7 |
Onkogenler |
|
||
8 |
Apoptozis |
|
||
9 |
Apoptozis |
|
||
10 |
Ksenobiyotik metabolizması-1 |
|
||
11 |
Ksenobiyotik metabolizması-2 |
|
||
12 |
Isı Şok Proteinleri (HSP) |
|
||
13 |
Matriks metalloproteinazlar |
|
||
14 |
Final |
|
||
KAYNAKLAR |
||||
Ders Notu |
Slaytlar |
|||
Diğer Kaynaklar |
Harper - Biyokimya
|
|||
MATERYAL PAYLAŞIMI |
||||
Dokümanlar |
---- |
|||
Ödevler |
----- |
|||
Sınavlar |
---- |
|||
DERSİN DEĞERLENDİRMESİ |
||||
Derse Katılım (%) |
0 |
|||
Vize(Ara sınav)(%) |
0 |
|||
Proje (%) |
0 |
|||
Final (%) |
100 |
|||
Diğer (%) |
0 |
|||
TRAKYA UNIVERSITY INSTITUTE of HEALTH SCİENCES BASIC PHARMACEUTICAL SCIENCES COURSE DESCRIPTION AND APPLICATION INFORMATION
|
||||||
Lesson name |
Code |
Semester |
L+P hour |
Credit |
ECTS |
|
Specific molecules and Pathways in biochemistry |
TEB 722 |
Spring/ Autumn |
2+0 |
2 |
6 |
|
Prerequisites |
None |
|||||
Education System |
Normal |
|||||
Level of course |
Master Science |
|||||
Compulsory/Elective |
Elective |
|||||
Language of Instruction |
Turkish |
|||||
Course Coordinator |
Doç.Dr. Lokman AYAZ |
|
||||
Instructors |
Doç.Dr. Lokman AYAZ |
|
||||
Assistants |
|
|
||||
Goals of Course |
The aim of this lesson have information about special issues that biochemical structure and function of immune globulin, ECM, cytokines, growth factors and apoptosis |
|||||
Learning Outcomes and Competences |
Learning the basic concepts related to Structure and function of immunoglobulins, ECM, cytokines, growth factors and apoptosis
|
|||||
Course content |
Extracelluler matrix (ECM), structure and functions of cytokines, structure and function of growth factors, Structure and function of immunoglobulins, cell cycle and control, Tumor suppressor genes, Oncogenler, Apoptosis, Apoptosis, Xenobiotic metabolism, Heat Shock Proteins (HSP), Matrix metalloproteinases |
|||||
Work Placement |
None |
|||||
Other Considerations for Recommended Course |
None |
|||||
Detailed Weekly Lessons |
Theoretical: 2 hours Practice: - Total: 2 hours |
|||||
Textbook and /or Reference |
Biochemistry Textbooks |
|||||
Assessment Criteria |
Contribution of final examination to overall grade %100 |
|||||
WEEKLY SCHEDULE AND PRE-STUDY PAGES |
||||
Week |
Topics |
|
||
1 |
Extracelluler matrix (ECM)
|
|
||
2 |
structure and functions of cytokines |
|
||
3 |
structure and function of growth factors |
|
||
4 |
Structure and function of immunoglobulins |
|
||
5 |
cell cycle and control |
|
||
6 |
Tumor suppressor genes |
|
||
7 |
Oncogenler |
|
||
8 |
Apoptosis |
|
||
9 |
Apoptosis |
|
||
10 |
Xenobiotic metabolism -1 |
|
||
11 |
Xenobiotic metabolism -2 |
|
||
12 |
Heat Shock Proteins (HSP) |
|
||
13 |
Matrix metalloproteinases |
|
||
14 |
Final exam |
|
||
References |
||||
Lecture notes |
Slides |
|||
Additional Resources |
Harper’s Biochemistry
|
|||
SHARING OF MATERIAL |
||||
Documants |
-- |
|||
Works |
-- |
|||
Exams |
-- |
|||
Assessment of Lesson |
||||
Lesson (%) |
0 |
|||
Mid-term exam (%) |
0 |
|||
Project (%) |
0 |
|||
Final exam (%) |
100 |
|||
Other (%) |
0 |
|||
T.C.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü
BOLOGNA SÜRECİ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ TEMEL ECZACILIK BİLİMLERİ AD DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ |
||||||
Dersin Adı |
Kodu |
Yarıyılı |
T+U Saat |
Kredisi |
AKTS |
|
Biyosinyal iletimi |
TEB 723 |
BAHAR/ GÜZ |
2+0 |
2 |
6 |
|
Ön Koşul Dersleri (Tavsiye) |
Yok |
|||||
Öğretim Sistemi |
Normal |
|||||
Dersin Seviyesi |
Yüksek Lisans |
|||||
Dersin Türü |
Seçmeli |
|||||
Dersin Dili |
Türkçe |
|||||
Dersin Koordinatörü |
Prof. Dr. Gülay ŞEREN |
|
||||
Dersi Verenler |
Doç. Dr. Lokman AYAZ |
|
||||
Dersin Yardımcıları |
|
|
||||
Dersin Amacı |
Hücre içi sinyal iletiminde etkili moleküllerin (hormonların)yapı, fonksiyon ve etki mekanizmalarını öğrenmek |
|||||
Dersin Öğrenme Çıktıları |
|
|||||
Dersin İçeriği |
Membran yapısı ve fonksiyonu, membranın transport sistemleri, sınıflandırılması, mekanimaları ve önemi, sinyal mollekülleri (hormonlar) giriş, sinyal moleküllerinin sınıflandırılması, yapı ve fonksiyonları, reseptörler sınıflandırılması, yapı ve fonkisyonları, steroid hormonlar ve etki mekanizmaları, sinyal iletiminde camp ve adenilat siklazın rolü, sinyal iletiminde cgmp ve guanilat siklazın rolü, sinyal iletiminde kalsiyum, fosfolipaz c ve ınositol fosfatın rolü, sinyal iletiminde tirozin kinazın rolü, koku ve tat duyularında iletim, sinyal iletiminde yenilikler ve son gelişmeler |
|||||
Staj Durumu |
Yok |
|||||
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
|||||
Haftalık Ayrıntılı Ders Saati |
Teorik: 2 saat Uygulama: -- Toplan: 2 saat |
|||||
Ders Kitabi, Malzemesi, Önerilen Kaynakları |
1-Harper’s Biochemistry, RK. Murray, DK. Granner, PA. Mayes, VW Rodwell, a LANGE medical book, 24th Editon, A Simon & Schuster Company,1996. 2-Biochemistry, JM Berg, JL Tymoczko, L Stryer, International editon, 5th Edition, W. H. Freeman and Company, New York, 2002. 3-Biochemistry, AL. Lehninger, The Johns Hopkins University, School of Medicine, 2nd Edition, Worth Publishers New York, 1978. 4-Medical Biochemistry J. Baynes, MH Dominiczak, Harcourt Brace and Company Limited by Mosby 1999. 5-Clinical Diagnosis and Management by Laboratory Methods, JB Henry, W.B. Saunders Company, 20th Edition, 2001. |
|||||
DEĞERLENDİRME |
Yazılı Sınav ile |
|||||
HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK SAYFALARI |
||||
Hafta |
Konular |
Ön Hazırlık |
||
1 |
Membran yapısı ve fonksiyonu |
|
||
2 |
Membranın transport sistemleri, sınıflandırılması, mekanimaları ve önemi |
|
||
3 |
Sinyal mollekülleri (hormonlar) giriş |
|
||
4 |
Sinyal moleküllerinin sınıflandırılması, yapı ve fonksiyonları |
|
||
5 |
Reseptörler sınıflandırılması, yapı ve fonkisyonları |
|
||
6 |
Steroid hormonlar ve etki mekanizmaları |
|
||
7 |
Ara sınav |
|
||
8 |
Sinyal iletiminde camp ve adenilat siklazın rolü |
|
||
9 |
Sinyal iletiminde cgmp ve guanilat siklazın rolü |
|
||
10 |
Sinyal iletiminde kalsiyum, fosfolipaz c ve ınositol fosfatın rolü |
|
||
11 |
Sinyal iletiminde tirozin kinazın rolü |
|
||
12 |
Koku ve tat duyularında iletim |
|
||
13 |
Sinyal iletiminde yenilikler ve son gelişmeler |
|
||
14 |
Final |
|
||
KAYNAKLAR |
||||
Ders Notu |
Slaytlar |
|||
Diğer Kaynaklar |
Text Book of Clinical Chemistry, NW Tietz, W.B. Saunders Company,1986. |
|||
MATERYAL PAYLAŞIMI |
||||
Dokümanlar |
-- |
|||
Ödevler |
-- |
|||
Sınavlar |
-- |
|||
DERSİN DEĞERLENDİRMESİ |
||||
Derse Katılım (%) |
0 |
|||
Vize(Ara sınav)(%) |
0 |
|||
Proje (%) |
0 |
|||
Final (%) |
100 |
|||
Diğer (%) |
0 |
|||
TRAKYA UNIVERSITY INSTITUTE of HEALTH SCİENCES BASIC PHARMACEUTICAL SCIENCES COURSE DESCRIPTION AND APPLICATION INFORMATION
|
||||||
Lesson name |
Code |
Semester |
L+P hour |
Credit |
ECTS |
|
BİOSIGNAL TRANSDUCTION |
TEB 723 |
Spring/ Autumn |
2+0 |
3 |
6 |
|
Prerequisites |
None |
|||||
Education System |
Normal |
|||||
Level of course |
Master Science |
|||||
Compulsory/Elective |
Elective |
|||||
Language of Instruction |
Turkish |
|||||
Course Coordinator |
Doç.Dr. Lokman AYAZ |
|
||||
Instructors |
Doç.Dr. Lokman AYAZ |
|
||||
Assistants |
|
|
||||
Goals of Course |
It will be able to learn signal transduction mechanism. |
|||||
Learning Outcomes and Competences |
|
|||||
Course content |
Membrane structure and function, membrane transport systems, their clasification and importance, introduction to signal molecules (hormones), classification of signal molecules and their functions, steroid hormones and their mechanism, role of camp and adenylate cyclase in signal transduction, role of camp and guanylate cyclase in signal transduction, role of cgmp and guanylate cyclase in signal transduction, role of calcium, phospholipase and ip3 in signal transduction, role of tyrosine kinases in signal transduction, sensory transduction in vision, olfaction, and gustation, recent developments in signal transduction |
|||||
Work Placement |
None |
|||||
Other Considerations for Recommended Course |
None |
|||||
Detailed Weekly Lessons |
Theoretical: 2 Hours Practice: - Total: 2 hours |
|||||
Textbook and /or Reference |
1-Harper’s Biochemistry, RK. Murray, DK. Granner, PA. Mayes, VW Rodwell, a LANGE medical book, 24th Editon, A Simon & Schuster Company,1996. 2-Biochemistry, JM Berg, JL Tymoczko, L Stryer, International editon, 5th Edition, W. H. Freeman and Company, New York, 2002. 3-Biochemistry, AL. Lehninger, The Johns Hopkins University, School of Medicine, 2nd Edition, Worth Publishers New York, 1978. 4-Medical Biochemistry J. Baynes, MH Dominiczak, Harcourt Brace and Company Limited by Mosby 1999. 5-Clinical Diagnosis and Management by Laboratory Methods, JB Henry, W.B. Saunders Company, 20th Edition, 2001
|
|||||
Assessment Criteria |
Contribution of final examination to overall grade %100 |
|||||
WEEKLY SCHEDULE AND PRE-STUDY PAGES |
||||
Week |
Topics |
|
||
1 |
Membrane structure and function |
|
||
2 |
Membrane transport systems, their clasification and importance |
|
||
3 |
Introduction to signal molecules (hormones) |
|
||
4 |
Classification of signal molecules and their functions |
|
||
5 |
Steroid hormones and their mechanism |
|
||
6 |
Role of cAMP and adenylate cyclase in signal transduction |
|
||
7 |
Midterm exam |
|
||
8 |
Role of cAMP and guanylate cyclase in signal transduction |
|
||
9 |
Role of cGMP and guanylate cyclase in signal transduction |
|
||
10 |
Role of calcium, phospholipase and ip3 in signal transduction |
|
||
11 |
Role of tyrosine kinases in signal transduction |
|
||
12 |
Sensory Transduction in Vision, Olfaction, and Gustation |
|
||
13 |
Recent developments in signal transduction |
|
||
14 |
Final Exam |
|
||
References |
||||
Lecture notes |
Slides |
|||
Additional Resources |
Text Book of Clinical Chemistry, NW Tietz, W.B. Saunders Company,1986 |
|||
SHARING OF MATERIAL |
||||
Documants |
-- |
|||
Works |
--- |
|||
Exams |
--- |
|||
Assessment of Lesson |
||||
Lesson (%) |
0 |
|||
Mid-term exam (%) |
0 |
|||
Project (%) |
0 |
|||
Final exam (%) |
100 |
|||
Other (%) |
0 |
|||