Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisinin Cilt : 16 Aralık 2014 Sayı : 2’nin 200 adet basılmasına ve dergide yer alacak eserlere ilişkin, Yayın Komisyonunca hazırlanan 26 Aralık 2014 tarihli rapor görüşüldü:
Trakya Üniversitesi Yayın Uygulama Yönergesi’nin 9. ve Trakya Üniversitesinde Ders Aracı Olarak Kullanılan Kitaplar, Teksirler ve Yardımcı Ders Kitapları Dışındaki Yayınlarla İlgili Yönergenin 5. Maddesi uyarınca aşağıda başlığı ve yazarı belirtilen eserlerin “Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi”nin Cilt: 16 Aralık 2014, Sayı: 2’de yayımlanmasının, derginin 200 adet basılmasının ve Üniversitemiz web sayfasında yayımlanmasının uygun olduğuna oy birliği ile karar verildi.
İÇİNDEKİLER
Ramazan KURTOĞLU DAVRANIŞ EKONOMİSİ VE NÖRO FİNANS
|
1-27 |
Oğuzhan BATI TÜRKİYE’DE YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMAYA ETKİSİ KONUSUNDA BİR ALAN ARAŞTIRMASI
|
28-39 |
Ayşen HİÇGENCER Özlen HİÇBİROL YENİ KEYNESGİL İKTİSAT VE POST-KEYNESGİL İKTİSAT: GÜNÜMÜZ İÇİN GEÇERLİLİKLERİ
|
40-55 |
Levent AKSU TÜRKİYE’DE KAMU MALİYESİ POLİTİKALARININ İKTİSADİ BÜYÜME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN EKONOMETRİK ANALİZİ
|
56-91 |
KAYA GÖKTEPE TÜRKİYE TRAKYA’SINDA NÜFUS VE İSKAN POLİTİLARI
|
92-120 |
Barbora TEMEL DAVID HOCKNEY’İN SANATINDA ANA BAŞLIKLAR
|
121-133 |
Süleyman KAHRAMAN Şenay Bulut PEDÜK 6.7.VE 8.SINIF ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MÜKEMMELLİYETÇİLİK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
|
134-150 |
Ninet AÇAR Ayşe AKYOL Selin KÜÇÜKKANCABAŞ TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMİN PAZARLANMASI: ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLENDİRME (MDS) ANALİZİ İLE İNCELENMESİ
|
151-168 |
Soner ALADAĞ Eyüp YILMAZ KAVRAMSAL DEĞİŞİM METİNLERİNİN ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ KAVRAM YANILGILARINI GİDERMEYE ETKİSİ
|
169-196 |
Gözde SAZAK PETERBURG ERMİTAJ DEVLET MÜZESİNDEKİ DOĞU AVRUPA TÜRK BAKİYELERİNDEN İDİL-BULGAR TÜRKLERİNE AİT ESERLERİN İNCELENMESİ
|
197-219 |
Elif ALADAĞ Dilek AKKAYA Gülay ŞENSOY SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE SANAL MÜZE KULLANIMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
|
220-239 |
Seda YILMAZ VURGUN TÜRKİSTAN’DA CEDİTÇİLİK HAREKETİNİN ETKİSİNDE TİYATRO
|
240-254 |
Zafer TANGÜLÜ ORTAOKUL 8. SINIF İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK KONULARININ ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARIN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
|
255-272 |
Hakan KOÇ-Erkan YEŞİLTAŞ İNTERAKTİF HARİTA SINAVLARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
|
273-286 |
Kürşat HACITAHİROĞLU KÜRESELLEŞMENİN SİYASAL ETKİLERİ GÖÇ VE UKRAYNA-RUSYA KRİZİ
|
287-312 |
Mustafa SARI GORİGÜRCİSTAN DEPREMİ
|
313-328 |
Serkan SARIKAYA BELA BARTOKS&ÇAĞDAŞ TÜRK MÜZİĞİNE KATKILARININ İNCELENMESİ
|
329-345 |
Cumhur ŞAHİN Kutluk Kağan SÜMER GELİŞMİŞ VE GELİŞMEKTE OLAN ÜLKE BORSALARI İLE TÜRK BORSASI ARASINDA ETKİLEŞİME YÖNELİK BİR İNCELEME
|
346-368 |
Ertan Yesari HASTÜRK İlker USTA TÜRKİYE’DE İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİNİN STATİK ANTROPOMETRİK ÖZELLİKLERİ: ANKARA ÖRNEKLEMİ
|
369-385 |
Zafer ŞAFAK EDWARD SAİD’İN ŞARKİYATÇILIK ESERİ ÇERÇEVESİNDE POSTKOLONYALİZM’E BİR BAKIŞ
|
386-398 |