Üniversitemiz Senatosunun 29 Şubat 2024 tarih ve 03 sayılı toplantısında alınan 01 no’lu karar ile yürürlüğe giren “Trakya Üniversitesi Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü Yönergesi”nin 8. maddesinde aşağıdaki şekilde değişiklik yapılmasına mevcudun oy birliği ile karar verildi.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ KURUMSAL İLETİŞİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ YÖNERGESİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNERGE TASLAĞI KARŞILAŞTIRMA CETVELİ |
|
GENEL GEREKÇE Trakya Üniversitesi Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü Yönergesinde yer alan Koordinatör görevlendirme maddesinin Üniversitemiz idari personelini de kapsaması amaçlanmıştır. |
|
MADDE 1- 29/02/2024 tarih ve 03 sayılı Üniversitemiz Senato toplantısında alınan 01 no.lu karar ile yürürlüğe giren Trakya Üniversitesi Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü Yönergesinin 8’inci maddesinin ikinci fıkrasındaki “öğretim üyeleri” ibaresi “öğretim elemanları veya idari personeli” ibaresi şeklinde değiştirilmiştir. |
|
MEVCUT METİN |
TASLAK METİN |
Koordinatörün görevleri ve atanması MADDE 8- (1) Koordinatörün görevleri şunlardır: a) Koordinatörlüğü temsil etmek. b) Yönergede belirtilen amaçlara ilişkin görevleri yürütmek. c) Koordinatörlüğün çalışmaları ile ilgili, Rektör’e her dönem çalışma raporu sunmak. ç) Koordinatörlük bünyesindeki birimlerin yapılanmasını ve etkin şekilde işleyişini sağlamak, gerekli plânlama ve düzenlemeleri yapmak. (2) Koordinatör, Rektör tarafından Koordinatörlüğün amaç ve görevlerini yerine getirmek üzere Üniversite öğretim üyeleri arasından görevlendirilir. |
Koordinatörün görevleri ve atanması MADDE 8- (1) Koordinatörün görevleri şunlardır: a) Koordinatörlüğü temsil etmek. b) Yönergede belirtilen amaçlara ilişkin görevleri yürütmek. c) Koordinatörlüğün çalışmaları ile ilgili, Rektör’e her dönem çalışma raporu sunmak. ç) Koordinatörlük bünyesindeki birimlerin yapılanmasını ve etkin şekilde işleyişini sağlamak, gerekli plânlama ve düzenlemeleri yapmak. (2) Koordinatör, Rektör tarafından Koordinatörlüğün amaç ve görevlerini yerine getirmek üzere Üniversite öğretim elemanları veya idari personeli arasından görevlendirilir. |
Gerekçe: |
|
MADDE 2- Bu Yönerge, Trakya Üniversitesi Senatosu tarafından kabul edildiği tarihte yürürlüğe girer. |
|
Gerekçe: |
|
MADDE 3- Bu Yönerge hükümlerini Trakya Üniversitesi Rektörü yürütür. |
|
Gerekçe: |