Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi E-Dergisi’nin Cilt:2, Sayı:1, Ocak-Haziran 2013’ün Fakülte Dekanlığının web sayfasında yayınlanabilmesine ilişkin Üniversitemiz Yayın Komisyonunca hazırlanan 22 Temmuz 2013 tarihli rapor görüşüldü:
Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi E-Dergisi’nin Cilt:2, Sayı:1, Ocak-Haziran 2013’ün, Trakya Üniversitesi Yayın Uygulama Yönergesi’nin 9. ve Trakya Üniversitesinde Ders Aracı Olarak Kullanılan Kitaplar, Teksirler ve Yardımcı Ders Kitapları Dışındaki Yayınlarla ilgili Yönergenin 5. maddesi uyarınca, aşağıda başlığı ve yazarı belirtilen eserlerin anılan dergide yayınlanmasının ve derginin Fakülte Dekanlığının web sayfasında yayınlanmasının uygun olduğuna mevcudun oy birliği ile karar verildi.
İÇİNDEKİLER
Yusuf DEMİR, Ahmet Hüsrev EROĞLU, Sumru BAYRAKTAR
BANKALARIN KURUMSAL REKLAM UYGULAMALARININ KURUM İMAJINA ETKİSİ 1-25
Sadettin ÖZEN, Fevzi ER
YEREL YÖNETİMLERDE VERİMLİLİK SORUNU VE YAKLAŞIMLARI 26-46
Erkan TOKUCU, Alpaslan YÜCE
TÜRKİYE’NİN İHRACAT PERFORMANSININ 1980 SONRASI DÖNEMDE
GELİŞİMİ VE İHRACATIN ARTIRILMASINDA ULUSLARARASI PAZARLAMA İNOVASYONUNUN ROLÜ 47-75
Levent POLAT, Ayşe ATILGAN SARIDOĞAN
LOJİSTİK REGRESYON ANALİZİ İLE SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİRLERİN MALİYET YAKLAŞIMLARI TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ 76-98