Trakya Üniversitesi Eğitim-Araştırma-Uygulama Merkezi Hastanesi bünyesinde, idari konularda yardımcı olmak, görüş ve önerilerde bulunmak ve Döner Sermaye İşletmesinin verimli çalıştırılması ve faaliyetlerinin geliştirilmesi amacıyla Rektör tarafından görevlendirilecek bir Rektör Yardımcısı başkanlığında, Üniversite Genel Sekreteri, Genel Sekreter Yardımcısı, İdari ve Mali İşler Daire Başkanı, Öğrenci İşleri Daire Başkanı, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı, Personel Daire Başkanı, Yapı işleri ve Teknik Daire Başkanı, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanı, Bilgi İşlem Daire Başkanı, Hukuk Müşaviri ve Hastane Başmüdürü’nden oluşan “Hastane İdari İşler Koordinasyon Kurulu”nun 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 12-I ve 51 inci maddeleri uyarınca kurulmasının, bu kurul üyelerinin asli görevleri yanında Hastanenin koordinasyon ile ilgili işlerinde devamlı statüde hastane idaresine görüş ve önerilerde bulunmak ve hastanenin Üniversite ve diğer Kamu Kurum ve Kuruluşlarıyla ilgili işlerinin takibi, koordinasyonunun sağlanması ve Döner Sermaye faaliyetlerinin geliştirilmesi için kurul üyesi olarak görev yapmalarının, Kurulun gerekli hallerde Rektör’ün veya Kurul Başkanı Rektör Yardımcısı’nın daveti üzerine toplanmasının, Kurul üyelerinin kendi görev alanları ile ilgili çalışmalarda bulunmak ve katkı sağlamak üzere Rektör tarafından görevlendirildikleri tarihten itibaren hizmet vermeye başlamalarının uygun olduğuna oyçokluğu ile karar verildi.