Amaç 1: Öğrenci merkezli öğrenme ve öğretme ile değerlendirme çalışmalarını geliştirmek |
||||||||
Hedef 1.1: Programların niteliğinin artırılması |
||||||||
Performans Göstergeleri |
Başlangıç değeri |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
İzleme sıklığı |
Raporlama sıklığı |
PG1.1.1.Akredite olan program sayısı |
|
|
|
|
|
|
Yılda bir |
Yılda bir |
PG1.1.2.Akreditasyon sürecinde olan program sayısı |
|
|
|
|
|
|
Yılda bir |
Yılda bir |
PG1.1.3.Ders değerlendirme anketi uygulayan program sayısı |
|
|
|
|
|
|
Yılda bir |
Yılda bir |
Amaç 2: Eğitim hizmetlerinin kalitesini artırmak |
||||||||
Hedef 2.1: Nitelikli mezunlar yetiştirilmesi |
||||||||
Performans Göstergeleri |
Başlangıç değeri |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
İzleme sıklığı |
Raporlama sıklığı |
PG2.1.1.Öğrencilerin kayıtlı oldukları programdan memnuniyet oranı |
|
|
|
|
|
|
Yılda bir |
Yılda bir |
PG2.1.2.İş dünyasının mezun yeterliliklerine ilişkin memnuniyet oranı |
|
|
|
|
|
|
Yılda bir |
Yılda bir |
Amaç 2: Eğitim hizmetlerinin kalitesini artırmak |
||||||||
Hedef 2.2: Akademik personelin verimliliğinin artırılması |
||||||||
Performans Göstergeleri |
Başlangıç değeri |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
İzleme sıklığı |
Raporlama sıklığı |
PG2.2.1.Kurumda eğiticilerin eğitimine yönelik düzenlenen program sayısı |
|
|
|
|
|
|
Yılda bir |
Yılda bir |
PG2.2.2.Ders veren öğretim elemanı başına düşen öğrenci sayısı |
|
|
|
|
|
|
Yılda bir |
Yılda bir |
PG2.2.3.Akademik danışman değerlendirme anketi uygulayan birimlerin memnuniyet oranı |
|
|
|
|
|
|
Yılda bir |
Yılda bir |