Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulunun 2011-2012 Eğitim-Öğretim yılında Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü adı altında halen mevcut olan Dış Ticaret Programı (normal öğretim ve ikinci öğretim ) adının Gümrük İşletme Programı (normal öğretim ve ikinci öğretim) olarak değiştirilmesinin, Üniversitemiz Bologna Kriterleri çerçevesinde hazırlanan ve Yükseköğretim Kuruluna sunulacak Gümrük İşletme Programı Ders Dağılım Çizelgesinin, Ders İçeriklerinin uygun olduğuna mevcudun oybirliği ile karar verildi.
EDİRNE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
PAZARLAMA VE DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ
GÜMRÜK İŞLETME PROGRAMI
DERS DAĞILIM ÇİZELGESİ
(NORMAL ÖRGÜN ÖĞRETİM ve İKİNCİ ÖĞRETİM)
1. SINIF GÜZ YARIYILI
D.KOD |
DERS ADI |
Te |
Uy |
D.Saati |
Kredi |
Z/M/S |
AKTS |
ZTD 101 |
Türk Dili-I |
2 |
- |
2 |
2 |
Z |
2 |
ZAI 102 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi-I |
2 |
- |
2 |
2 |
Z |
2 |
ZYD 103 |
Yabancı Dil-I |
2 |
- |
2 |
2 |
Z |
2 |
GİŞ 104 |
Mesleki Yabancı Dil I |
2 |
- |
2 |
2 |
M |
2 |
GİŞ 105 |
İşletme I |
2 |
- |
2 |
2 |
M |
3 |
GİŞ 106 |
Mikro Ekonomi |
3 |
- |
3 |
3 |
M |
4 |
GİŞ 107 |
Temel Hukuk |
3 |
- |
3 |
3 |
M |
3 |
GİŞ 108 |
Dış Ticaret İşlemleri-I |
2 |
1 |
3 |
2,5 |
M |
3 |
GİŞ 109 |
Genel Matematik I |
2 |
- |
2 |
2 |
M |
3 |
GİŞ110 |
Uluslararası Taşıma ve Depolama |
3 |
- |
3 |
3 |
M |
4 |
|
Seçmeli(Beden Eğitimi/Güzel Sanatlar-I) |
- |
1 |
1 |
- |
S |
- |
|
TOPLAM |
23 |
2 |
25 |
20,5 |
|
28 |
1. SINIF BAHAR YARIYILI
D.KOD |
DERS ADI |
Te |
Uy |
D.Saati |
Kredi |
Z/M/S |
AKTS |
ZTD 201 |
Türk Dili-II |
2 |
- |
2 |
2 |
Z |
2 |
ZAI 202 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi-II |
2 |
- |
2 |
2 |
Z |
2 |
ZYD 203 |
Yabancı Dil-II |
2 |
- |
2 |
2 |
Z |
2 |
GİŞ 204 |
Mesleki Yabancı Dil II |
2 |
- |
2 |
2 |
M |
2 |
GİŞ 205 |
Genel Matematik II |
2 |
- |
2 |
2 |
M |
3 |
GİŞ 206 |
Makro Ekonomi |
3 |
- |
3 |
3 |
M |
3 |
GİŞ 207 |
Gümrük İşlemleri |
3 |
- |
3 |
3 |
M |
3 |
GİŞ 208 |
Dış Ticaret İşlemleri-II |
2 |
1 |
3 |
2,5 |
M |
4 |
GİŞ 209 |
İşletme II |
2 |
- |
2 |
2 |
M |
3 |
GİŞ 210 |
Yönetim Hukuku |
3 |
- |
3 |
3 |
M |
3 |
&n
|