Senato Kararı

Toplantı Tarihi : 07 Eylül 2017 Perşembe

Toplantı Sayısı : 11

Karar No : 13


                Üniversitemiz Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Programı öğrencisi Dilek SAKA’nın 2017-2018 eğitim öğretim yılında 1 yıl süre ile Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Programında özel öğrenci statüsünde öğrenim görme isteğine ilişkin, Eğitim-Öğretim Komisyonunca hazırlanan 24 Ağustos 2017 tarihli rapor görüşüldü:

 

            Üniversitemiz Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Programı öğrencisi Dilek SAKA’nın, Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” in 22. maddesi uyarınca,  2017-2018 eğitim öğretim yılında 1 yıl süre ile Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Programında özel öğrenci statüsünde öğrenim görmesinin uygun olduğuna mevcudun oy birliği ile karar verildi.

 

 

1150507905    Dilek SAKA  (Okul Öncesi Öğretmenliği Programı)

 

Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi

2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Güz Döneminde Alacağı Dersler

Dersin Kodu

Dersin Adı

Dersin Kredisi

AKTS

Dersin Kodu

Dersin Adı

Dersin Kredisi

AKTS

EBB312

Okul Deneyimi

3

7

EGT4011

Okul Deneyimi

3

6

İOÖ307

Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi

3

3

OKL3011

Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi

3

4

İOÖ309

Fen Eğitimi

3

4

OKL3131

Fen Eğitimi

3

3

İOÖ305

Görsel Sanatlar Eğitimi

3

3

OKL3041

Görsel Sanatlar Eğitimi

3

4

İOÖ303

Müzik Eğitimi I

2

3

OKL3121

Müzik Eğitimi I

2

3

 

 

2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Döneminde Alacağı Dersler

Dersin Kodu

Dersin Adı

Dersin Kredisi

AKTS

Dersin Kodu

Dersin Adı

Dersin Kredisi

AKTS

İOÖ308

Topluma Hizmet Uygulamaları

2

6

OKL3012

Topluma Hizmet Uygulamaları

2

4

İOÖ304

Müzik Eğitimi II

3

3

OKL3122

Müzik Eğitimi II

3

3

İOÖ302

Özel Öğretim Yöntemleri II

3

4

OKL3062

Özel Öğretim Yöntemleri II

3

4