Üniversitemiz Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisinin Haziran 2015 17. Cilt 1.Sayısının bedeli Üniversitemiz bütçesinden karşılanmak üzere 200 adet basılmasına ilişkin, Enstitü Müdürlüğünün 30 Haziran 2015 tarih ve 1286 sayılı teklifi ile Yayın Komisyonunca hazırlanan 03 Temmuz 2015 tarihli rapor görüşüldü:
Trakya Üniversitesi Yayın Uygulama Yönergesi’nin 9. ve Trakya Üniversitesinde Ders Aracı Olarak Kullanılan Kitaplar, Teksirler ve Yardımcı Ders Kitapları Dışındaki Yayınlarla İlgili Yönergenin 5. Maddesi uyarınca aşağıda başlığı ve yazarı belirtilen eserlerin “Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi”nin Cilt: 17 Haziran 2015, Sayı: 1’de yayımlanmasının, derginin bedeli Üniversitemiz bütçesinden karşılanmak üzere 200 adet basılmasının uygun olduğuna mevcudun oybirliği ile karar verildi.
İÇİNDEKİLER
Alpaslan Hamdi KUZUCUOĞLU (1-12)
MÜZE KÜTÜPHANE VE ARŞİV BİNALARINDA AFETLERE YÖNELİK TEDBİRLER
Harun CANARSLAN, Emine AHMETOĞLU (13-32)
ENGELLİ ÇOCUĞA SAHİP AİLELERİN YAŞAM KALİTESİNİN İNCELENMESİ
Efkan CANŞEN (33-48)
TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN SPOR POLİTİKALARI
Yonca ÖZKAN (49-60)
İNGİLİZCE DİLBİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE HABER NİTELİKLİ MAKALE KULLANIMI
Fatih GÜNAY (61-80)
RAŞİD DİVANINDA TOPLUM VE KÜLTÜR
Zafer SEZGİN (81-94)
KRİZ SONRASINDA TÜRKİYE EKONOMİSİNDE MALİ BASKINLIK
Ali AKSİT, Ali Rıza ÖZUYGUN (95-112)
ŞEYH GALİB’İN “HASRETİZ” REDİFLİ GAZELİNİN ŞERHİ VE YAPISAL AÇIDAN İNCELENMESİ
Sevinç SAKARYA MADEN, Harun GÖÇERLER (113-124)
KPSS ALMANCA ÖĞRETMENLİK ALAN BİLGİSİ TESTİ HAZIRLIK MATERYALLERİNE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ
Mustafa AKYOL, Muhammet BAŞTUĞ (125-146)
YAPILANDIRILMIŞ AKICI OKUMA YÖNTEMİNİN ÜÇÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA İLE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNE ETKİSİ
Hüsnüye DURMAZ, Seçkin MUTLU (147-166)
BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİ VURGULAYAN ÖĞRETİMSEL UYGULAMALARIN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL TUTUM VE FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARI ÜZERİNE ETKİSİ
Umur DOĞAN (167-174)
ÖĞRENCİ BİREYSEL SORUMLULUK ÖLÇEĞİ-10’UN TÜRKÇE FORMUNUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Nuri GÜÇTEKİN (175-196)
KIRKLARELİ (KIRKKİLİSE) RUM MEKTEBİ’NDEN VALİ FAİK ÜSTÜN İLKOKULUNA BİR EĞİTİM BİNASININ HİKÂYESİ (1905-2005)
Mustafa HAYKIR (197-210)
SANATTA “LEDA VE KUĞU” TEMASI İLE KOLEKTİF BİLİNÇDIŞI İLİŞKİSİ ÜZERİNE
Yılmaz AYDIN (211-228)
KEYNES’İN PARASAL FAİZ TEORİSİ
Nazife KARADAĞ, Betül BALKAR (229-244)
TOPLUMSAL KALKINMANIN BİR ARACI OLARAK EĞİTİM
Özcan, Özgür DURSUN, Cem ÇUHADAR (245-258)
SOSYAL AĞ KULLANICILARININ BİLİŞSEL KAPILMA DÜZEYLERİ
Cengiz DÖNMEZ, Kubilay YAZICI, Salih USLU (259-274)
TARİH ÖĞRETMENLERİNE GÖRE HATIRATLARIN EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRECİNDE KULLANILABİLİRLİK DURUMLARI
Hasan ÖZGÜR (275-294)
SYRACUSE MODELİ İLE E-ÖĞRENME ORTAMI İÇİN TASARLANMIŞ BİR DERSİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA ETKİSİ: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
Emel GÜVEY AKTAY, Mehmet GÜLTEKİN (295-314)
AKRAN İŞBİRLİĞİ VE İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ
Sabri SİDEKLİ, İbrahim COŞKUN, Yıldıray AYDIN (315-336)
KÖYDE ÖĞRETMEN OLMAK: BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF
Aylin BEYOĞLU (337-352)
SANAT EĞİTİMİNDE ALGI, GÖRSEL ALGI VE YANILSAMA: VICTOR VASARELY’NİN ÇALIŞMALARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ YAYIN İLKELERİ (353-363)