Üniversitemiz
bünyesindeki önlisans ve lisans programlarına
2010-2011 Eğitim-Öğretim yılı başından itibaren Kurumlar Arası Yatay Geçiş?in; ilgili yönetmelik gereği ve Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığı tarafından tespit ve ilan edilecek kontenjanlar ile başvuru ve
değerlendirme takviminin esas alınarak yapılmasına,
Başvuruların,
programın bulunduğu Dekanlık/Müdürlük tarafından kabul edilmesine, ön
değerlendirmenin ilgili Yönetim Kurulu?nca oluşturulan komisyonlar tarafından
yapılmasına,
Kurumlar
arası yatay geçiş için öğrencinin, kayıtlı olduğu programda bitirmiş olduğu
dönemlere ait genel not ortalamasının en az %60 veya eşdeğeri olması, başarısız
dersi bulunmaması ve disiplin cezası almamış olmasına,
Dörtlü
veya yüzlü sisteme göre elde edilen başarı notlarının birbirine dönüştürülmesinde,
Üniversitemiz Senatosunun 14/2/2007 tarihli ve 04
sayılı toplantısında alınan 06 numaralı kararının uygulanmasına,
Kurumlar
arası yatay geçiş değerlendirme sonuçlarının, geçerli başvurusu olan tüm
adayların isimleri, değerlendirmede esas alınan puanlara göre sıralanmış
biçimde ilgili Dekanlık/Müdürlük tarafından kendi internet sayfasında ilan
edilmesine,
Bu
kapsamda geçiş yapan öğrencilerin yeni durumlarının, kayıt işlemi birimlerce
tamamlanıp, geçiş ve intibak işlemleri kesinleştikten sonra en geç 5 (beş) gün
içinde yükseköğretim öğrenci veri tabanına (YÖKSİS) işlenmek üzere Öğrenci
İşleri Daire Başkanlığı?na yazılı olarak bildirilmesine,
mevcudun
oy birliği ile karar verilmiştir.